Rankingi terytorialne

 Rankingi personalne

 Rankingi biznesowe

  • Wygrywaj

    wizerunkowy wyścig!

O Rankingu

ImageRank, co to właściwie jest?


ImageRank (IR) – skrót ten wywodzi się od angielskich słów: Image (wizerunek) i Rank (ranking). ImageRank jest pierwszym na świecie wskaźnikiem wizerunku marki w internecie. Marki - szeroko rozumianej, bo mowa tu o marce usług, produktów, osób, miast, regionów, etc.


Kwestia wizerunku marki jako takiego jest bogato opisana w literaturze przedmiotu od choćby Philipa Kotlera, po kontestujące rozważania Naomi Klein. Siłę marki dotychczas mierzono na wiele sposobów. Część z nich rozpatruje siłę marki na podstawie danych finansowych, część – biorąc pod uwagę opinię klientów czy ankietową rozpoznawalność marki. Wskaźnik IR (skrót od „ImageRank”) bada wizerunek internetowy na podstawie listy setek, dynamicznie zmieniających się danych.


Po co powstał ImageRank?


Na to pytanie łatwo zadać inne, po co w ogóle powstają różne rankingi? Inne potrzeby w tym zakresie wyrażają klienci, użytkownicy, inne zarządzający markami i konkurencja, a jeszcze inne – media. Mianownikiem wszelkich potrzeb w tym zakresie jest jednak zawsze chęć porównania – najlepiej dokonanego na bazie usystematyzowanych, obiektywnych i policzalnych danych.


Jak jest mierzony ImageRank?


ImageRank, to w istocie model statystyczny, który na bazie ogromnej ilości danych, pozyskiwanych z internetu, określa właściwą pozycję rankingową marki. Spośród bardzo wielu czynników, okresowej analizie podlegają m.in.: dane uzyskiwane ze strony internetowej marki, informacje o domenie, dane pochodzące ze social mediów, wyszukiwarek, portali, blogosfery, forów a także istniejących już szczątkowych danych rankingowych oraz wszelkich wypowiedzi w internecie oraz ich wydźwięku. Oczywiście dokładny tzw. „mix rankingowy”, czyli przepis z ilością i dawką składników, stanowi pilnie strzeżoną tajemnicę ImageRank.


Kto jest twórcą jego modelu?


Model statystyczny powstał na styku biznes - nauka. Podwaliny merytoryczne, dostarczone przez pracowników ImageRank, stały się materiałem badawczym dla dra Krzysztofa Szwarca z Katedry Statystyki i Demografii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (członka Sekcji Klasyfikacji i Analizy Danych Polskiego Towarzystwa Statystycznego), który na ich podstawie opracował właściwy model statystyczny ImageRank.

Branże

Zarządzasz marką

Niezależnie od wielkości Twojej firmy i branży, w jakiej pracujesz, każdego dnia stajesz przed wyzwaniem.  

 

•   Co mogę zrobić, żeby budować pozytywny wizerunek marek, które obsługuję?
•   Jakie działania w internecie przynoszą pozytywne efekty?
•   Nad którymi należy jeszcze popracować?
•   Czy może wreszcie zadajesz sobie pytanie: „Jak to robi konkurencja?”

 

Dzięki ImageRank dowiesz się, które z marek, które otaczają Cię w codziennym życiu, z większą uwagą podchodzą do kreowania swojego wizerunku w internecie.

Jak korzystać z serwisu? To proste:

     

Wybierz branżę

Znajdź markę, która Cię interesuje

Korzystaj z pełni mozliwości

 

Nie znalazłeś marki? Nic straconego!

Dodaj nową markę

Jesteś konsumentem

W dzisiejszym świecie wszystko ma swoją markę. Mleko, samochód, Tomaszów Mazowiecki, spinacz biurowy i wiertarko - wkrętarka.  

Nie zawsze uświadamiamy to sobie, jednak wielu wyborów w naszym życiu dokonujemy po dokonaniu analizy marki w konkretnej sytuacji.

 

  • Czy wybierzesz się na wycieczkę do Krakowa, czy do Sopotu?
  • Kibicujesz Legii Warszawa, czy Wiśle Kraków?
  • Zakupy zrobisz w sklepie X, czy hipermarkecie Y?

 

Dzięki ImageRank dowiesz się, które z marek, które otaczają Cię w codziennym życiu, z większą uwagą podchodzą do kreowania swojego wizerunku w internecie.

Jak korzystać z serwisu? To proste:

     

Wybierz branżę

Znajdź markę, która Cię interesuje

Korzystaj z pełni mozliwości

 

Nie znalazłeś marki? Nic straconego!

Dodaj nową markę

“inwestycje w multimedia jako szansa na rozwój innowacji w Polsce (media 3.0)”.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej EFRR w ramach PO IG oraz budżetu państwa.

logo
ImageRank © 2014. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Projekt: Aeropuerto Design